jajajajaja

Hej idag har jag inte gjort så mycket mest pluggat hela dagen. Nu sitter jag och pluggar ska snart duscha sen ska jag fortsätta att plugga lite eftersom jag har svaniska prov i övermorgon. imon har jag däremot något ännu värre nämligen SIMPROV!!! Jag kommer dö kände att det skulle vara helt okej typ igår men nu funderar jag på att vara "SJUK". vi får se om jag går eller inte men hejdå här kommer dagens också.




Blus/kjol- JC
Byxor-Cheap Monday
Tröja- Abercrombie&Fitch

Och mina fina tofflor på köpet



....//Hejdå Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

Nämen, där dök de där fingrarna upp igen! <3

2010-11-16 @ 20:26:58
URL: http://hannamellstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0