Hej

Hej sorry för att jag inte har updaterat på ett tag har inte gillat min blogg för att de var ful. Först skulle ja byta allt bakgrund, header osv men så blev det inte för att när jag bytte bakgrund försvann headern och massa sånt men nu har jag bytt tillbaka till den gamla vanliga ska försöka fixa med den lite till :)
Idag har jag iallafall varit på stan med Lovisa köpte bara ett bar gröna byxor dem får ni däremot se imon här är dagens :)
Svart klänning-H&M
Svart spetsblus-Lindex
Skinnjacka-H&M
Halsduk-JC
Leggings-H&M
Ring-JC (Syns typ inte men men)
Skor-Primeboots

Kommentarer
Postat av: Ida

Vilken fin bild! Snygg outfit ;D

2010-10-18 @ 15:42:25
Postat av: irma

så söt! <3

2010-10-22 @ 22:22:03
URL: http://buusarna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0